کد خبر: ۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
عملیات احداث خط دومداره ۴۰۰ کیلوولت ارتباطی پست ۴۰۰ کیلوولت خبر به طول ۲۵ کیلومتر به پایان رسیده و در مرحله تست و راه اندازی است. با راه اندازی این خط بخش ۴۰۰ کیلوولت پست خبر برقدار و تا پیش از پیک بار امسال در مدار قرار خواهد گرفت.

به گزارش برق نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای کرمان، مجتبی سالارنژاد کارشناس ناظر خط مذکور در این رابطه گفت: تست‌های اولیه جهت برقداری این خط انجام شد و در انتظار تاییدیه خاموشی برای تغییر آرایش و برقداری نهایی و اتصال به شبکه سراسری است.


وی در رابطه با مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: این خط به صورت دومداره با هادی مارتین سه باندل اجرا شده و دارای ۷۲ پایه فلزی مشبک است.


حسین صادقی نژاد مجری پست ۴۰۰ کیلوولت خبر نیز اظهار داشت: بخش ۴۰۰ کیلوولت این پست دارای ۲ فیدر خط ۴۰۰ کیلوولت، ۲ فیدر ترانس ۴۰۰ کیلوولت با ظرفیت ۲*۲۰۰ MVA است و با هدف بهبود پایداری شبکه، تامین برق مشترکین و رفع افت ولتاژ منطقه احداث شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار