کد خبر: ۵۴۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
با هدف افزایش امنیت شهروندان در برابر خطر برق گرفتگی، شبکه توزیع برق خیابان اصلی شمیران نو ایمن سازی شد.

به گزارش برق نیوز، در راستای اجرای طرح‌های ارتقای شاخص‌های ایمنی شبکه توزیع برق شهر، منطقه برق نارمک اقدام به بهبود شاخص‌های ایمنی شبکه برق خیابان اصلی شمیران نو کرد.


فرشید داودی مدیر این منطقه، عرض کم این معبر و پیاده روی حاشیه آن را زمینه ساز ایجاد خطر برای شهروندان در هنگام عبور خودرو‌های سنگین و عبور دسته‌های عزاداری در ایام محرم دانست و گفت: به همین دلیل علیرغم وجود استاندارد‌های ایمنی در شبکه توزیع برق این خیابان مقرر شد با هدف افزایش هرچه بیشتر امنیت شهروندان، طرح ارتقای دوچندان شاخص ایمنی در دستور کار قرار گیرد تا در هنگام برگزاری مراسمی همچون عزاداری‌های ماه محرم، خطر برق گرفتگی برای دسته‌های عزاداری حتی در صورت بی توجهی شهروندان به شاخص‌های ایمنی از بین برود.


وی در پایان اظهار داشت: در نخستین مرحله از اجرای این طرح، شبکه هوایی بیست کیلوولت این معبر با حفظ نقاط مانور بدون نصب تجهیزات حجیم معمول به صورت کامل جمع آوری و به زیر زمین منتقل شد. همچنین همزمان با جابجایی شبکه، پست هوایی منصوبه در پیاده رو این معبر نیز جمع آوری و به نزدیک‌ترین میدان دارای فضای وسیع شهری منتقل شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار