کد خبر: ۵۵۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۰ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲
مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه از پیشرفت ۶۰ درصدی طرح سیم به کابل در شهر دهدشت خبر داد.

به گزارش برق نیوز، حسین عادلی نسب با بیان اینکه شبکه سیمی برق در همه مناطق شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با اجرای کامل شبکه خودنگهدار حذف می‌شود، گفت: هدف از اجرای این طرح را تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین، جلوگیری از قطع برق شبکه فشار ضعیف، کاهش تلفات شهری، رفع موارد ضعف ولتاژ، بالا بردن نقاط مانور شبکه، زیبایی مبلمان شهری، جلوگیری از سرقت سیم و تجهیزات شبکه برق و رعایت موارد ایمنی در مناطق پربار شهری عنوان کرد.

مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: کابل خودنگهدار و کلیه تجهیزات لازم برای این طرح خریداری و تحویل پیمانکار داده شد.

عادلی نسب اعتبار این طرح را بیش از ۴۰ میلیارد ریال دانست و گفت: در ابتدای امسال حدود ۵۰ کیلومتر شبکه سیمی در این شهر وجود داشت که حدود ۲۰ کیلومتر آن توسط کارکنان این مدیریت و بقیه آن به پیمانکار واگذار شد که این طرح در حال اجرا و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

این مسول در پایان افزود: ۱۰۰ درصد نقاط شهری این شهرستان با تکمیل و تعویض ۵۰ کیلومتر به کابل‌های خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار