کد خبر: ۶۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۳
سرپرست فرمانداری فهرج گفت: پست فوق توزیع برق فهرج با 11 میلیارد تومان اعتبار برای کاهش افت ولتاژ برق در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش "برق نيوز" بهنام فراقی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه روستاهای ما خالی از سکنه می‌شود، اظهار داشت: اکنون روستاها تبدیل به مصرف‌کننده شده‌اند.

 سرپرست فرمانداری فهرج با تأکید بر اینکه برای داشتن اقتصاد پویا باید نگاه ما توسعه روستاها باشد، عنوان کرد: باید در راستای توانمندسازی روستائیان گام برداریم.
 
فراقی در ادامه به مشکل تک‌محصولی بودن کشاورزی در این شهرستان و خشکسالی چندین ساله اشاره و اظهار کرد: باید صنایع جنبی، بسته‌بندی خرما و پرورش آبزیان در این شهرستان رونق بگیرد.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن از اراده ملت ما هراس دارد، تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی و بسیج در عراق موجب شکست گروه تکفیری داعش شده است.
 
سرپرست فرمانداری فهرج با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ما خوب کار کردند و باید از تلاش‌های آنها تقدیر شود، افزود: غرب ثابت کرد که مورد اعتماد نیست.
 
فراقی با اشاره به مشکلات آب روستاها در فهرج گفت: ما در زمینه تامین آب روستاها مشکل نداریم، اما روند توزیع مشکل دارد که باید اصلاح شود.
 
وی از اختصاص 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در زمینه آسفالت و رفع مشکلات راه‌های روستایی شهرستان فهرج خبر داد و خاطرنشان کرد: روکش راه روستایی شورآباد و فتح‌آباد بخش مرکزی و راه‌های روستایی بخش نگین کویر در دستور کار قرار دارد.  
 
سرپرست فرمانداری فهرج عنوان کرد: پست فوق توزیع برق فهرج با 11 میلیارد تومان اعتبار برای کاهش افت ولتاژ برق در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار