کد خبر: ۸۲۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی بلندمدت و بهره‌گیری صحیح از دانش متخصصان حوزه برق پروژه‌های مناسبی را در سطح استان قزوین عملیاتی کنیم.

به گزارش "برق نيوز" سعید بهادیوندچگینی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین، اظهار داشت: ما ظرفیت‌های بسیاری خوبی حوزه برق در استان قزوین داریم که باید به شکل مطلوبی از این ظرفیت ها استفاده شود.


وی افزود: قصد داریم با تشکیل جلسات و کارگروه‌های اثرگذار با دیگر سازمان‌های استان قزوین تعامل خوبی به منظور پیشبرد اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین داشته باشیم.

بهادیوندچگینی با بیان اینکه تلاش در جهت رضایت‌مندی مردم استان قزوین از شرکت توزیع نیروی برق از اهداف این شرکت محسوب می‌شود، تصریح کرد: مردم استان قزوین سرمایه ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق هستند و وظیفه خود می‌دانیم به منظور رفاه بیشتر مردم استان قزوین اقدامات مناسبی را در این زمینه صورت دهیم.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به اینکه از تجارب و ظرفیت‌های همه افراد در زمینه رشد صنعت برق در استان استفاده می‌شود، بیان کرد: در جهت ارتقای جایگاه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از تجارب ارزشمند افراد باتجربه استفاده می‌شود.

بهادیوندچگینی با اشاره به اینکه متخصصان خوبی در حوزه صنعت برق در استان فعالیت می‌کنند، گفت: با بهره‌گیری از توان بالای متخصصان حوزه صنعت برق، در نظر داریم جایگاه صنعت برق استان قزوین را در کشور ارتقا بخشیم.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق قزوین تصریح کرد: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی بلندمدت و بهره‌گیری صحیح از دانش متخصصان حوزه برق پروژه‌های مناسبی را در سطح استان قزوین عملیاتی کنیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار