کد خبر: ۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
رئیس شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه از اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق هفت روستای این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کاظم رزمه افزود: به منظور کاهش تلفات برق، شبکه توزیع برق روستاهای "دارگنده"، "سرگرلیرتلخک"، "حسین آباد دیشموک"، "دالون چاروسا"، "چهارمه"، "برج علی شیر" و "دره لبک" در سال ۹۴ اصلاح و بهینه سازی می شود.

وی یادآور شد: در سال ۹۳ شبکه توزیع برق روستای "چیر" با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیون تومان اصلاح و بهینه سازی شد.

رزمه از احداث خط دو مداره سوق تا شهرستان لنده در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این پروژه به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و برق رسانی مطمئن به مشترکین انجام می گیرد.

وی احداث و توسعه روشنایی معابر بلوارهای شهر دهدشت و روستاهای شهرستان کهگیلویه را از دیگر پروژه های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در سال ۹۴ عنوان کرد.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق ناحیه کهگیلویه همچنین از احداث شبکه فشار متوسط به منظور ایجاد نقطه مانور از سه راهی "تنگ پیرزال" تا "کلایه علیا" در سال جاری خبر داد.

رزمه تعویض سیم به کابل روستاهای بخش چاروسا، دیشموک و مرکزی، توسعه برق مسکن مهر دهدشت، احداث خط فشار متوسط سرچهارمه به بخش سوق برای کاهش بار فیدر سوق به لنده و همچنین نصب سکسیونرهای هوایی در نقاط مختلف این شهرستان را از دیگر پروژه های اجرایی در سال ۹۴ دانست.

وی یادآور شد: به منظور جلوگیری از ضعف ولتاژ احتمالی برق شهر دهدشت در تابستان سال جاری، ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور در این شهر نصب شد.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه این شرکت مطالبات زیادی از ادارات این شهرستان و مردم دارد، اضافه کرد: در صورت پرداخت این مطالبات شرکت توزیع نیروی برق می تواند خدمات بیشتری به مردم این شهرستان ارائه دهد.
برچسب ها: کاظم رزمه ، fvr ، برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار