کد خبر: ۹۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: پروژه جابه جایی خطوط ۴۰۰ کیلوولت فیروزکوه و نکاء از پست ۴۰۰ کیلوولت آهوان به پست ۴۰۰ کیلوولت سیکل ترکیبی قدس سمنان به اتمام رسید.
مجید وفایی اظهار داشت: پروژه جابه جایی خطوط ۴۰۰ کیلوولت فیروزکوه و نکاء از پست ۴۰۰ کیلوولت آهوان به پست ۴۰۰ کیلوولت سیکل ترکیبی قدس سمنان و همچنین جـابه جـایی سر خط ۴۰۰ کیلوولت آهـوان به پست ۴۰۰ کیلولت نیروگاه سیکل ترکیبی قدس (شهید باکری) سمنان به اتمام رسیده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتباط فیدرهای سه و چهار پست نیروگاهی سیکل ترکیبی قدس (شهید باکری) سمنان به شبکه سراسری کشور عنوان و اضافه  کرد: افزایش این دو فیدر و آرایش جدید خطوط احداثی منجر به اتصال مطمئن نیروگاه مذکور به شبکه سراسری کشور شده و افزایش پایداری و در پی آن قابلیت اطمینان شبکه میسر می شود.

عضو هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای سمنان افزود: این پروژه، به طول تقریبی شش کیلومتر و هزینه ای معادل ۳۰ میلیارد ریال اجرا و تکمیل شد و در شبکه سراسری انتقال نیروی برق قرار گرفت.

وفایی در خاتمه یادآور شد: فيدر مجموعه اي از وسايل قطع و وصل با ولتاژ اسمي معين براي دريافت برق از بالادست سيستم برق رساني و تحويل آن به پايين دست سيستم تعبيه را شامل می شود.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار