کد خبر: ۹۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
بسيجيان اداره هاي دولتي استان زنجان آمران بالمعروف (مصرف درست انرژي برق) وناهيان از منكر (مصرف بي رويه انرژي برق) دربهينه سازي مصرف انرژي برق در استان مشارکت می کنند.
نشست هاي استاني به منظور مشارکت نيروهاي بسيج استان زنجان دربهينه سازي مصرف انرژي برق در ساختمانهاي اداري دولتي و با شعار مناديان و عاملان بالمعروف ( مصرف درست انرژي برق ) و ناهيان عن المنكر ( مصرف بي رويه انرژي برق) برگزار شد.

به گزارش "برق نيوز" در این نشست ها گروه مديريت مصرف بهينه انرژي برق شركت توزيع نيروي برق استان زنجان به منظور ارتقاء آگاهي و جلب همكاري تمامي گروه هاي اجتماعي استان ، سراغ فرمانده هان پايگاه هاي بسيج اداري در سطح استان رفتند و نكات موثر در ارتباط با موارد استفاده صحيح از انرژي برق با شعار مناديان بالمعروف ( عاملان و ترغيب كنندگان همكاران حوزه فعاليت خود به استفاده درست از انرژي برق) و ناهيان از منكر ( متذكرين به استفاده كنندگان نامناسب از انرژي برق در محيط كاري ) تشريح شد.


مهندس باقري وند مديريت توزيع نيروي برق شهرستان خرمدره در یکی از این جلسات از کليه بسيجيان درخواست کرد تا با مساعدت وهمکاري ايشان گام موثري در پيشبرد منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص اصلاح الگوي مصرف انرژي و پيشبرد اهداف دولت و وزارت نيرو به منظور عبور از بحران افزايش پيک بار تابستان برداريم .

مهندس قريشي مدير گروه مديريت مصرف بهينه برق شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان نيز با اشاره به اهميت مديريت مصرف بهينه انرژي به ويژه در فصل گرم تابستان ، وضعيت مصرف انرژي در سطح کشور واستان را تشريح و نقش مهم مصرف انرژي در ساختمانهاي اداري را در بهبود وضعيت مصرف برق در سطح استان را مهم ارزيابي کرد.

وی افزود: با تلاش بسيجيان شاغل در ادارات دولتي استان كه در هر زمان با روحيه جهادي و داوطلبانه گره گشاي مواقع بحراني كشور محسوب مي شوند ، خواهيم توانست به ميزان قابل توجهي در مصرف انرژي برق صرفه جويي نماييم .

در ادامه اين نشست ها مهندس رضايي کارشناس گروه مديريت مصرف بهينه برق شرکت به ارائه ي مطالب مفيد در خصوص عوامل موثر در مديريت مصرف درست در فضاهاي اداري پرداخت و با توزيع فرم ارزشيابي ومميزي انرژي برق ساختمان هاي اداري، خاطرنشان كرد : بسيجيان حاضر در جلسه پس از تكميل فرم هاي ارزيابي وضعيت بهره برداري از تجهيزات برقي و انرژي ساختمان هاي اداري محل كار خود ، فرم ها را به شركت ارسال مي كنند تا نكات اصلاحي و بهبود شرايط مناسب‌تر براي استفاده از اين انرژي اساسي ، ارائه گردد .


برچسب ها: برق ، بهینه سازی مصرف
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار