کد خبر: ۱۴۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
قطعأ امروز ما در مواجهه با انقلابی قرار داریم که انقلاب «انرژی» نام دارد، انرژی‌هایی از منابع طبیعی به دست می‌آیند. به طور کل اینگونه نیز می‌توان گفت که؛ جهان امروز در حال رفتن به سمت استفاده از انرژی‌های نوین است تا بتواند انرژی‌های فسیلی را برای آیندگان ذخیره کند.
به گزارش برق نیوز,  مجید محمدنبی و لوئیجی گراکا به ارائه نظرات خود در خصوص دستاوردهای شرکتهای تابعه و روند پیشرفت جریان انرژی در جهان پرداختند.

مجید محمدنبی، مدیرعامل شرکت «اکستریم شیپینگ و هُلدینگ» در خصوص حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی «نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی»، گفت: اهدافی را که ما به دنبال آن هستیم، در بخش اصلی معطوف به حمل و نقل کالاها از مسیر دریایی میباشد، در این زمینه 17 فروند کشتی به اموری همچون؛ حمل کالاهای پروژهای مشغول میباشند.

در ادامه این نشست، آقای لوئیجی گراکا، مدیرعامل شرکت «آزکوت»، گفت: داستان انرژی در جهان در حال تغییر است و ما در حال مواجهه با یک انقلاب در این زمینه هستیم.

وی افزود: انرژی‌های فسیلی در حال اتمام هستند و هر روز نیاز به به استفاده از انرژی‌های نوین برای جهان مدرن بیش از پیش احساس می‌شود.

گراکا در خصوص انرژی پاک خورشیدی، توضیح داد: انرژی برآمده از نور خورشید امروز می‌تواند یکی از عواملی باشد که بشر برای استفاده از آن برنامه‌ریزی کند. انرژی خورشیدی کارایی‌های فراوانی را دارد، ضمن اینکه استفاده از این نوع انرژی در دراز مدت می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

مدیرعامل شرکت «آزکوت» در خصوص راه‌های بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در کشور ایران، ابراز داشت: قطعا می‌توان با استفاده انرژی خورشیدی و استفاده از نیروی خورشید در تولید برق از مزایای این نوع صنعت بهره لازم را برد و این موضوع را نیز می‌توان در ایران دنبال کرد، زیرا استفاده از این انرژی در کشورهای دیگر نیز آزمایش شده است و امروز از آن در تولید نیروی برق استفاده می‌شود.

گراکا در پایان، گفت: قطعأ امروز ما در مواجهه با انقلابی قرار داریم که انقلاب «انرژی» نام دارد، انرژی‌هایی از منابع طبیعی به دست می‌آیند. به طور کل اینگونه نیز می‌توان گفت که؛ جهان امروز در حال رفتن به سمت استفاده از انرژی‌های نوین است تا بتواند انرژی‌های فسیلی را برای آیندگان ذخیره کند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار