کد خبر: ۵۷۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۵ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مدیرکل دفتر پژوهش، فناوری و نوآوری سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق ایران (ساتبا) اعلام کرد: توسعه بازار تجهیزات خورشیدی یکی از مهمترین برنامه‌های کشور است که با حمایت دولت و بخش خصوصی برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

به گزارش برق نیوز، اکبر شعبانی کیا روز سه شنبه در آیین راه اندازی نخستین مرکز کنترل کیفی و صدور گواهینامه کیفی بین المللی کشور در البرز افزود: تلاش‌ها براین است تا بتوانیم با کیفی سازی تجهیزات نیروگاهی به سمت استاندارد‌های بین المللی پیش برویم.

وی اظهار کرد: رعایت استاندارد‌های کیفی به ویژه در صنعت برق کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است و برهمین اساس با مرکز کنترل کیفی و صدور گواهینامه بین المللی در زمینه توسعه زیر ساخت‌های برق کشور همکاری خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر پژوهش، فناوری و نوآوری سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق ایران (ساتبا) گفت: با حمایت معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و سازمان ملی استاندارد درصدد برخورداری از آزمایشگاه مرجع برای کنترل کیفی محصولات و تجهیزات نیروگاهی هستیم.

شعبانی کیا تاکید کرد: توسعه بازار تجهیزات خورشیدی یکی از مهمترین برنامه‌های کشور است که با حمایت دولت و بخش خصوصی برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: اکنون بیش از ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی در مناطق مختلف کشور در دست ساخت و راه اندازی است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار